24.02.2012

God natt

Et pent dekket bord, kjempegod taco, og koselig selskap ventet på meg da jeg kom frem i kveld.
.. og der ble vi sittende helt til nå. En veldig, veldig koselig kveld, har det vært. Nå ligger jeg godt pakket inn i dyna, klar for en god natts søvn før en ny og fin dag i morgen. Håper formen er litt bedre så jeg får maks ut av dagen! Yr melder hvertfall godt og varmt vær, så jeg gleder meg til litt avslapping i ute sola.
Flyturen gikk forresten bra i dag. Landet i en nydelig solnedgang. Det var nesten helt magisk å se alle lysene fra frankrikes kyst foran meg, og en fantastisk solnedgang ved siden av. Det er da jeg skulle ønske kameraet var i hendene mine, og ikke i hyllen over hodet mitt. Men jeg får forevige det vakre synet en annen gang.
Natti!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar