13.02.2012

Min første operasjon på skolen

For en start på et nytt semester!
Rakk såvidt å skifte til morgenen i dag før vi ble spurt om vi ville være med og se på en operasjon. Den første vi har fått være med på her på skolen, så det var spennende!
Alle på gruppa kan selvfølgelig ikke være der inne på en gang, så denne gangen var det to av oss som fikk lov. Og så snille om de andre er, lot de meg få lov siden jeg har hatt så uflaks med alle mulige trekninger av sånne morsomme ting tidligere. Da ble jeg glad!
Fikk på meg et flott antrekk for anledningen:

Fin?
Det var hvertfall kjempespennende og morsomt å få være med på!
Og ikke minst en veldig motiverende start på et nytt semester!
Nå er jeg ferdig for dagen og sitter og lurer på hva jeg skal gjøre. Har akkurat fått meg en oversikt over når det er prøver i forskjellige fag denne våren, og det ser veldig greit ut. Ting er spredt utover sånn at vi slipper mange prøver i samme uke, hvertfall. Og når jeg blar igjennom boka mi, ser jeg hvertfall at det går utrolig fort til sommeren! Herlig!
Jeg får gjøre noe fornuftig. Ha en kjempefin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar