12.02.2012

En helg med mye innhold

Mine siste feriedager har jeg nytt til det fulle.
Nå har jeg hatt en super helg i fine Norge. Det er så koselig å være hjemme!
Ord som beskriver fredagen: shopping, hente lillebror på skolen, turgåing, hårfarging, kinamat, The Voice, og masse, masse kos.
De siste helgene jeg har vært hjemme har jeg vel ikke skrevet om annet enn byturer, gåturer og MGP. Vel, denne helgen er intet unntak! Rett og slett fordi sånne helger er innmari koselige.

På lørdag gikk turen til Oslo. Savner såå å bo der! Men hadde hvertfall en liten time til å gå og kikke litt og få inn litt oslostemning før vi satt oss ned på restaurant og spiste god mat.
Så gikk turen til MGP, som selvfølgelig ga oss et supert show nok en gang. Det er langt ifra alle sangene jeg liker, men det er noe med hele stemingen som gjør at når man sitter der, synes man tilogmed de dårligste sangene er litt fine. Det var i tillegg utrolig koselig å ha en dag sammen med tante og kusinene mine som jeg ikke har sett på kjempelenge! En ordentlig jentedag! Her kommer noen bilder. 









Ja, så det var min siste tid i Norge på en stund. Nå sitter jeg i sofaen i Slovakia og lurer på når jeg kommer hjem neste gang. Det er vanskelig å planlegge sånt med det skolesystemet som er her, men tenker nok jeg vet mye mer om hvordan våren ser ut i løpet av noen få dager. Jeg liker ha å ha en oversikt. Først ut er Frankrike om under 2 uker, hvertfall. Gleder meg! Reising gjør meg glad. Selvom det betyr at jeg må sitte 3 timer i taxi for å komme til nærmeste flyplass. For det er det helt klart verdt!
Ha en fin søndagskveld videre, dere! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar