20.02.2012

My heart skips a beat

Sangen med denne tittelen beskriver mye av denne mandagen. Vel, egentlig er det bare selve tittelen som er beskrivende, for resten av teksten stemmer veldig lite.
Jeg har nemlig hatt en veldig merkelig puls i dag. I hele dag har den levd sitt eget liv og variert mellom å være rask, normal og rett og slett hoppet over en del slag. Ikke spør meg hvorfor. Vi hadde faktisk om dette i patologisk fysiologi forrige uke, men jeg er ganske så sikker på at årsaken til min rare puls er veldig lite alvorlig. Men litt ekkelt og rart er det uansett.
Ellers har dette vært en evig lang dag. Den startet med kirurgi klokken 08.30, etterfulgt av indremedisin forelesning, psykologi seminar og tilslutt psykologi forelesning. Var ferdig klokken 17.30, og da var det bare hjemom en liten tur for å spise og pakke om veska før turen gikk videre for å gjennomgå patologitemaet denne uken. Nå ligger jeg under dyna, klar for å sove. Jeg har gledet meg til dette i hele dag. Håper jeg sover av meg merkelig puls, halsvondt og hoste.
Men skolen starter 07.00 i morgen, så denne jenta har ingen tid å miste når det gjelder søvn.
Ønsker dere en god natt og en fin dag i morgen!

fra weheartit.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar