08.03.2012

Dette er en fin dag fordi

Det er kun timer igjen til jeg ser min kjære i Krakow 
Jeg har hatt en EKG prøve på skolen som gikk veldig fint  
♥  Jeg har vært supereffektiv etter skolen med oppvask, klesvask, støvsuging og sortering av ark inn i riktige permer
♥   Og selvfølgelig pakket til i morgen 

Jeg har bestilt tur hjem til Larvik om 2 uker for å tilbringe enda litt mer tid med Stian 
Ikke nok med det: Jeg har også bestilt flybillett for Stian. Vi skal nemlig på en klassetur til Frankrike i mai, og heldige meg har fått med meg kjæresten min på turen. Jippi!
♥  Jeg skal straks trene, noe som er veldig trengende for denne jenta 

♥  I kveld skal jeg ødelegge hele treningen med å spise pannekaker 
♥  Jeg har tatt på meg Stians genser i dag. Veldig koselig, synes jeg.

♥  Jeg har bestilt ny bikini jeg gleder meg til å bruke på ferie i påsken (bare 3 uker igjen)
♥  Og ny veske som forhåpentligvis får sin første strandtur på samme sted   

Mange grunner til å være glad denne torsdagen, med andre ord. 

Ingen tvil om hva som gjør meg mest glad, hvertfall. Stian nevnes på ca annenhvert punkt. Kjærligheten er vel fin :-) 

Har dere og en fin dag? Det håper jeg. 

8 kommentarer:

  1. Kjæreligheten er herlig:-) Ha en flott kjæreste helg i Krakow- gleder meg til å høre om turen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ha en kjempefin helg du og!

      Slett
  2. Herlig! :) Kos deg masse på tur, og ta flotte bilder som du kan dele med oss på bloggen :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal jeg :) Kameraet er nyladet og klart for bruk! Ha en fin helg!

      Slett
  3. Så herlig :) Kos deg på tur!:)

    SvarSlett
  4. Å, kan du ikke legge ut bilde av den nye bikinien? :)
    kos deg masse i Krakow

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart jeg kan :) Følg med de nærmeste dagene, så skal jeg huske å legge ut bilde.

      Slett