09.03.2012

Leilighet i Martin

Fikk en mail en dag angående hvor man bør se etter leiligheter her i Martin. Jeg har forstått at det er flere av dere som leser som skal begynne i Martin, så derfor tenkte jeg at kanskje fler er interessert i disse tipsene :)
Nettsider dere kan se på er:
  • www.reality.sk 
  • www.realitycenter.sk 
  • www.realityalpia.sk 
  • www.realitymartin.sk
På de to i midten vet jeg det er noen som kan engelsk, så jeg vil anbefale å sende dem en mail, da de ikke alltid legger ut alle leilighetene de har på nettet. Beskriv i mailen hva dere leter etter, så kommer de med forslag som kan passe :) Begge disse har kontorer i sentrum her i Martin også, så dersom dere er her kan dere selvfølgelig gå innom å snakke med dem der!

Ellers vil jeg anbefale å følge med på ANSA Slovakia siden på Facebook, hvor det, spesielt mot slutten av et skoleår, legges ut leiligheter. Der går det også an å spørre om noen vet om noe bra som er/blir ledig :)

Bortsett fra det er mitt beste tips å lese alle kontrakter godt. Det går som regel veldig fint når man leier gjennom disse utleiefirmaene, men man vet aldri ;-)

Håper dette var til hjelp for noen av dere! 

P.s: når dere leser dette er jeg i Krakow og koser meg. Har prøvd forhåndsskrevet og planlagt innlegg for første gang, så håper det funker :)
Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar