25.03.2012

En sommerdag i mars

Vi hadde en kjempehyggelig dag i går.
Jeg startet tidlig med noen effektive lesetimer, før vi dro til byen for å handle inn til en herlig sommerlunsj. Ferske reker og loff <3 Så ettermiddagen tilbragte vi nede ved vannet i skinnende sol. Kan ikke huske å ha kunnet gjøre det i mars før!
Men siden bilder sier mer enn tusen ord, velger jeg å vise dere dem i stedenfor. 









Som dere ser fisket vi litt og. Kan ikke huske sist jeg gjorde det, men gjett hvem som fikk fisk?


En liten minitorsk som nesten ikke synes på bildene. Han ble sluppet ut i havet igjen med en gang, selvfølgelig, men det var moro allikevel!
Senere på dagen dro jeg med Stian og Andreas for å kjøpe is i Helgeroa, før en hyggelig dag ble avsluttet med grillmat og kos her hjemme. Denne dagen var virkelig en smak av sommer!
Nå er jeg tilbake til bøkene. Litt trøtt, fordi vi tross alt har mistet en time søvn på grunn av stilling av klokken i natt, men det gjør ikke noe. Skal lese noen timer før jeg skal ta fergen til Moss for å møte Stian som har kurs der i dag. Da skal vi spise og kose oss litt i sola før jeg drar på flyplassen og tilbake til Martin etter en super helg!
Kos dere i den gode sola i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar