12.03.2012

Gleder meg til sommer og sol

Fikk en kommentar med spørsmål om jeg kunne legge ut bilde av bikinien jeg har bestilt, og hvis det er av interesse så er det klart jeg kan gjøre det :) Denne gangen har jeg bestilt en veldig søt bikini, synes jeg selv hvertfall. Har ca 1000 bikinier fra før, så jeg trenger absolutt ikke en ny, men er ganske sikker på at bikini er min "ting", akkurat sånn som mange føler om f.eks sko. Uansett. Her er den.


Jeg gleder meg til å bruke den, for det betyr at det er sol og varmt og flott.
I dag har jeg faktisk bestilt flybillett til Gran Canaria i påsken, og. Blir der med familien i en uke, noe som blir kjempekoselig! Mens de fleste er på fjellet i påsken, har Gran Canaria blitt vår påsketradisjon gjennom mange år. Det blir liksom ikke det samme uten :) Har dere noen fine påsketradisjoner?

2 kommentarer:

  1. DEN der er så fin og søt! Har sett på den tusenvis av ganger. Og Gran Canaria er så fantastisk! :D Jeg husker når jeg bodde der. Vil tilbake en dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet, har drømt om den lenge selv :) Heldig du er som har bodd på Gran Canaria. Det hørtes deilig ut! Kom gjerne med noen gode tips til et eller annet hvis du har :)

      Slett