02.03.2012

Jeg slapper av

Hei dere.
En liten oppdatering her fra sofaen en fredagskveld i mars. Tenk at vi er i mars allerede, forresten. Må si jeg liker det veldig godt, selvom våren venter litt med å komme hit enda. I dag har det blåst så det har ula i veggene her. Det gjør det forresten også i skrivende stund.

Jeg startet denne fredagen med en liten treningsøkt i stua (trenings-dvd er ganske genialt når man ikke orker å dra til treningssenteret), etterfulgt av leilighetsvasking. Så nå er det rent og pent og gjort klar for helg her etter en ganske effektiv morgen :)
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra biff-middag med tre søte jenter, og har planer om å bare slappe av resten av kvelden. Ser for meg The Voice og dette så snart jeg er ferdig å skrive dette innlegget:

I går var jeg hos legen igjen, forresten. Var først hos en allmennlege som ikke kunne et ord engelsk. Ikke så lett å forklare problemet mitt da, men hadde heldigvis med meg papirene fra sykehuset forrige uke, og fikk stotret frem at jeg hadde ekstrasystoler (ekstra hjerteslag som kommer mellom to vanlige hjerteslag). Legen lyttet på hjertet mitt, og sendte meg videre til en indremedisiner i et bygg rett over gaten. Innen jeg kom dit hadde hjertet mitt roet seg, så det synes ikke på EKG'en denne gangen heller. Men de konkluderte hvertfall med at det ikke er noe farlig, så da får jeg bare leve med det å prøve og puste dypt og telle til 10 de gangene jeg føler meg stressa slik at jeg forhåpentligvis unngår så mange av disse i fremtiden ;)

Håper deres start på helgen har vært fin.
Nyt vårvær (hører nemlig at det er det i fine Norge) og helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar