19.03.2012

Ny uke

En ny uke er plutselig i gang, og første skoledag er allerede over.
Jeg startet dagen med kirurgi, og denne uken skulle vi være på kirurgisk barneavdeling. Etter en halvtime med leting rundt på skoleområdet, ble vi tilslutt funnet av en dame som viste oss hvor vi skulle være. Det skulle virkelig ikke være lett. Og iogmed at vi brukte så lang tid på å finne stedet vi skulle være, mistet vi mye tid av en veldig spennende time. Vi ble først fortalt om akutte magesmerter, og hva som kan være årsaker til det (MYE!). Deretter ble vi tatt med opp til barna, hvor vi ble presentert for noen ulike pasienter. Jeg synes det er veldig spennende, så jeg skulle ønske vi hadde mye bedre tid. Heldigivs skal vi tilbake mer i årene som kommer.
Etter kirurgitimen tilbragte jeg en time på treningssenteret, gikk hjem for å dusje, spise og lese litt, og nå har jeg nettopp kommet hjem fra en psykologitime.
I morgen har jeg prøve i indremedisin, så planen er å bruke noen timer på det i dag, før det blir en vanlige patologigjennomgangen i kveld.
En travel start på uken, men det er helt greit. Jeg har tross alt bare 3 skoledager igjen før jeg drar hjem. Håper dagene går like fort som denne!
I mangel på noe annet, legger jeg ved denne lille, søte teksten og ønsker dere en veldig fin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar