22.03.2012

Snart hjem

Enda en skoleuke er over allerede. Tiden flyr avgårde! Og godt er det.
Jeg er ferdig pakket og klar for hjemtur i morgen. Både praktisk og ellers. Gleder meg så innmari mye!
Selvom det blir en del lesing i løpet av dagene, skal denne helgen nytes fullt ut. Det blir kjempekoselig :)

I dag har jeg forresten spist min første is. Det er et sikkert vårtegn! Det har vært veldig godt og varmt her i dag, så de gjør nesten vondt i hjertet å sitte inne her når solen skinner utenfor vinduet. Har gått ekstra sakte frem og tilbake til skolen i dag, bare for å få til meg så mye som mulig av den deilige sommerluften. "Gradestokken" på torget i dag viste 19 fine varmegrader. Men uansett om jeg skal sitte inne resten av dagen, vet jeg så inderlig godt at det er verdt det, for da kan jeg slappe av og kose meg enda litt mer i helgen. Det blir godt å sette seg i taxien i morgen tidlig og bare være på vei.
Nå skal jeg sette i gang med å få resten av denne dagen til å gå kjempefort! Avslutter med noen sommerlige gladbilder fra weheartit






Ønsker dere en super torsdag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar