07.05.2012

Kirurgidag

Hei dere. Håper helgen var fin :)
Jeg har jobbet en del med skole i helgen, og ellers spist store mengder mat og godteri. Tror jeg kan være mett i en uke etter denne helgen. haha.
I dag har jeg hatt prøve i kirurgi, tror den gikk greit :) Veldig kort og fin skoledag hvertfall, i og med at jeg kun hadde den lille prøven. Om noen timer skal jeg tilbake for å ha noe som heter ambulatory service (eller noe sånt) på kirurgisk avdeling. Jeg er litt usikker på hva det egentlig går ut på, men alle må gjøre det i løpet av semesteret, så jeg får bare stille opp og se hva som skjer. Håper på å få bli med på noe spennende, men vet at mange som har gjort det tidligere kun har skrevet navnet sitt på et ark og gått hjem..
I morgen er det faktisk fri igjen pga helligdag her i Slovakia. Synes jeg bare har fri for tiden, jeg. Forrige uke var jeg på skolen onsdag og torsdag, og denne uken mandag og onsdag (drar jo til Frankrike på torsdag!). Men jeg skal ikke klage, for det er innmari deilig med en litt rolig avslutning på et travelt semester.

Ellers har jeg fått et lite problem her. Jeg får ikke lastet opp flere bilder på denne bloggen!! Lagringsplassen er full, står det. På Picasa nettalbum, eller noe? Det er ikke tilfeldigvis noen som vet hva jeg kan gjøre med den saken? Må jeg virkelig kjøpe mer lagringsplass? Synes det er innmari kjedelig å ikke kunne legge ut bilder, det er jo forsåvidt det jeg synes er morsomst med alt dette.. Krysser fingrene for at jeg klarer å finne ut av det snart!

Ha en fin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar