19.08.2010

Bare én uke igjen!

HeiHei!
Nå har vi hatt tre dager med histologi, og må innrømme at det faktisk er ganske kjedelig.
Anatomifaget passa meg mye bedre. Har alltid hatt litt vanskeligere med å lære meg om ting som er så lite at man ikke kan se det, sånn som det vi har i histologien nå. Alle lag i huden, celler, forskjellige kroppsvev osv osv. Har litt problemer med å se det for meg. Når jeg kikker på de ulike tingene i mikroskopet, skjønner jeg egentlig ikke helt hva jeg kikker på. Men det begynner å hjelpe seg nå når jeg har kommet meg litt mer inn i faget!
Tenk, i morgen får jeg besøk igjen. Det er rart, for når mamma bestilte flybillett tidligere i sommer, føltes det så lenge til hun skulle komme. Det var jo helgen før jeg skulle hjem. Føltes som en evighet til. Men i morgen kommer hun, og det betyr også at det er en uke til jeg skal hjem igjen til Norge. Faktisk bare 4 undervisningsdager igjen. Jippi! Gleder meg veldig mye til begge deler!
Nå sitter jeg og leser til prøve som er i morgen. Den handler om ben, benmarg, blod, muskelvev og nerver. Det er en god del å lese på, så jeg får komme meg tilbake til det :)
Ha det fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar