14.08.2010

Herlig

Nå har jeg hatt besøk i to dager, og det har vært fantastisk. Stian kom onsdag ettermiddag og dro fredag formiddag, så det var ikke lange besøket, men vi fikk mye ut av tiden, og endelig føler jeg meg uthvilt :)
På onsdag viste jeg Stian til skolen, hvor jeg skal bo til høsten og resten av byen. Etter det gikk vi ut for å spise, veldig koselig :) På torsdag dro jeg først på skolen, men bestemte meg for å ta fri resten av dagen for å benytte tiden med Stian. Så vi dro til et badested i nabobyen (samme som vi har vært på før), og var der noen timer. Det var veldig deilig, men vi ble litt solbrente, begge to.

Etter det bestemte vi oss for å gå tilbake til Martin. På veien dro vi innom salg på kjøpesenteret, Tulip. Vi kjøpte mange t-skjorter, og alle kosta bare 2,90 euro. Moro! Etter en stund der dro vi på Tesco for å handle inn til tacokveld, før vi gikk hjem. Det var en fin gåtur, men tror ikke at lilletåa mi likte skovalget så godt, har fått en stor vannblemme. Resten av kvelden gikk med til taco, film og kos.
På fredag bare slappet vi av her hjemme før Stian dro. Tiden gikk kjempefort, men jeg er veldig glad for at jeg fikk besøk. Sitter igjen med en litt annen motivasjon mot de siste to ukene nå :)

Tror jeg tar resten av fredagen osv i et annet innlegg, så ikke dette blir så langt :) hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar