11.08.2010

Snart besøk :D

Hei igjen.
Nå er det en liten stund siden sist jeg skrev noe, men det har vært mye å gjøre og lite å fortelle om :)
Siden sist har jeg tatt opp igjen prøven som jeg ikke klarte forrige uke, noe som heldigvis gikk kjempefint :)
Mandagen og tirsdagen gikk med til pugg pugg pugg. I går var Kine og Vibeke her og leste med meg. Var forresten en fryktelig usunn dag. Spiste mer godteri og drakk mer brus enn jeg har gjort alle disse ukene jeg har vært her. æsj, og jeg som var så flink nå. Men vi holdt i hvertfall energien oppe ;) hehe.
I dag har vi hatt prøve i bones and muscles of upper and lower limp. Klarte den også, noe jeg er kjempefornøyd med. Hadde egentlig ikke trudd det på forhånd.
Men nå kan jeg kose meg med besøket mitt som kommer etterpå. Stian er på vei, og det blir skikkelig koselig å få han hit!
Neste prøve er på fredag og er om blodtilførsel og nerver i armer og ben. Men jeg tenker nok jeg tar meg litt mer lesefri disse to dagene når jeg har besøk :) Har ingen andre prøver jeg ikke har klart nå, så hvis jeg ikke klarer prøven på fredag så kan jeg fint ta den opp på mandag.
Nå skal jeg i hvertfall kose meg og nyte å ha besøk!
Noen få bilder fra en skoledag denne uken:

Ha det fint :)
Klemmer fra Johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar