08.08.2010

Middag, shopping, norsk tv og lesing.

Hei på dere.
Siden sist har jeg kosa meg og slappa av.
På fredag var hele klassen (nesten) ute og spiste. Veldig koselig, var det. Jeg var veldig sliten, så jeg gikk tidlig hjem sammen med Torill og Kine for å sove og forhåpentligvis bli uthvilt. Jeg er det fortsatt ikke.

På lørdag gikk Kine, Torill og jeg på shoppingjakt. Tenkte vi skulle finne ut av hvilke muligheter vi hadde til det i byen, og hadde hørt om kjøpesenteret, Tulip. Vi tenkte vi skulle gå dit, noe som gikk helt fint, bortsett fra en liten omvei over et jorde. Men vi kom fram, og ble positivt overrasket. De hadde faktisk noen greie butikker der. Vi kjøpte nok litt mer enn planlagt av ren lykke, men vi koste oss hvertfall! Og nå er jeg blant annet tre skopar rikere, og gleder meg til å bruke to av dem til høsten. På veien til kjøpesenteret kom vi også over en second hand butikk som vi gikk en tur innom. Alt kostet bare 1 euro! Jeg fant en kul levisbukse med høyt liv, som jeg har klippet om til shorts. Ble kjempefornøyd!:) Og det er ikke noe tvil om at jeg skal tilbake dit for å se om jeg finner noen fler skatter!


Sånn her ble den hjemmelagde shortsen min, hvis noen vil se:

På kvelden i går var jeg sammen med Elen Martine, Kine og Tina hos Torill. Vi spiste taco og så på norsk tv (torill er den eneste som har det her, heldig!). Blant annet så vi på allsang på grensen og et sommerprogram fra Arendal. Var ikke så moro å sitte her midt i Slovakia og se på sommernorge med sjøen og båtliv og sol og alt egentlig. Synes det er veldig rart å ikke se sjø noe sted.


Savn.

I dag sto jeg opp og gikk for å trene med Tina og Kine. I dag prøvde vi et nytt treningssenter, og tror nok vi fortsetter der i og med at de har forskjellige timer der som vi har lyst til å prøve.
Etter trening gikk jeg sammen med Kine til Lidl for å handle. Handla inn mat for hele uka for kun 200kr. Blir like overraksa over hvor billig det er hver gang. Hehe.
Resten av dagen har blitt brukt til å lese til prøven i Respiratory system og Cardiovascular system som vi skal ta på nytt i morgen. Jeg har lest sammen med Martine og Kine, og tror nok vi skal klare det i morgen alle sammen ;)
Nå skulle jeg egentlig vært og sett på film hos noen andre i klassen, men slitenheten min tok litt overhånd i kveld. Hehe. Så jeg sitter heller hjemme og leser ferdig til prøven i morgen, og tenker å legge meg om ikke så altfor lenge. Vet jeg har en tøff uke foran meg med mye lesing og sikkert ikke altfor mye søvn. Og er som sagt ikke uthvilt etter forrige uke enda, så tror nok det kan være lurt med en god natts søvn i natt :)
Men denne uken har jeg i hvertfall besøk å se fram til! Stian kommer om 3 dager, og det skal bli supert! Gleder meg gleder meg gleder meg.

Håper alle har det fint hjemme.
Klemmer fra Johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar