24.09.2010

HEI!

Nå ligger jeg i senga, klar til å sove. Tenkte jeg bare skulle si hei først:) Så hei!
Neida.. Eller jo. Jeg skal legge meg. Men tenkte å skrive litt mer om hvordan de siste dagene har vært først.
Nå er jeg ferdig med min første uke dette semesteret, og synes den har vært bra. Synes spesielt fysiologien er spennende, tror jeg kommer til å like det faget.
På onsdager starter vi med forelesning i fysiologi, og etterpå har vi 5 timer med praktisk fysiologi. Denne uken har vi hatt om blod, så vi lærte hvordan vi tok blodprøver osv på onsdag. Så da fikk jeg prøvd med på å ta blodprøve på en annen i klassen. Moro! Også skulle vi stikke oss selv i fingeren. Men jeg og Tina bestemte oss for å stikke hverandre i stedenfor. Ble litt mer blod enn vanlig, kanskje.. hehe. Men det er veldg morsomt å ha gjort det. Ser frem til flere spennende fysiologitimer (hvis det fortsetter sånn her).
I går fikk vi nøklene til leiligheten vår, så i dag har vi vasket masse. Er sikker på at det er titusen lag med støv på gulvet der. Har vaska samme gulvet tre ganger, og det er fortsatt støvete! Alle møblene våre fra ikea kom også i dag, så nå er stua full av flatpakkede møbler. I tillegg har vi fått inn kjøleskapet og vaskemaskinen. Så nå gjenstår bare montering på mandag og litt andre småting, så blir det nok veldig bra;)
I kveld har vi vært ute og spist god mat. Etterpå dro vi til en annen som går i 2. klasse. Vi tenkte å bli kjent med litt nye mennesker, men vi kom nok litt sent. Tar det igjen en annen gang :)
I morgen er det ikea igjen. Siste innkjøp nå! Manglet selvfølgelig et par deler til et skap som ikke var der forrige gang vi var der, så da ble det en tur til. Typisk!
Men toget går kvart på 9, så jeg får vel legge meg.
Avslutter med et bilde av Martine og meg fra i kveld.


God natt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar