02.11.2010

Tilbake i Slovakia..

Hei dere!
Da var jeg tilbake i Martin etter en fantastisk langhelg hjemme. Tiden gikk for fort.
Etter en lang hjemreise på torsdag, møtte mamma og pappa meg på Gardermoen og på veien hjem hentet vi Stian på Torp. Det var veldig godt å se dem igjen :)
På fredag var jeg hos frisøren for å farge håret mørkere, spiste lunsj med pappa, leste litt, spiste hummer (nam) og så på fredagstv og hadde besøk av Henriette og Sondre. Henriette hadde bakt oriokake til meg, kjempekoselig! Og den var supergod :D
På lørdag var familien hos fotograf for å ta familiebilder. I tillegg fikk jeg 0g Stian tatt noen bilder sammen. Håper de ble fine :) På kvelden feiret jeg bursdagen min. Hadde mange fine gjester, og det var utrolig koselig. Vi spiste god tapas og gode kaker, og bare koste oss. Veldig hyggelig å se alle igjen!
Søndag skulle egentlig være lesedag, men det ble det ikke. Startet å lese litt sammen med Stian, men vi fant fort ut at det ikke var helt dagen for lesing. Så jeg gikk en tur med Henriette istedenfor, noe som var veldig koselig. Jeg fikk ri på søndag og! Herregud. Jeg er jo redd for hester. Men kusina til Stian har fått seg hest, og de lurte meg på den. hehe. Satt på den en liten runde mens Kaja holdt den, men syns det var mer enn tøft nok fra min side ;) hehe. En annen gang er jeg kanskje enda tøffere igjen. Kvelden gikk med til hyggelig middag hjemme hos Stian og besøk hos hans tante og onkel som hadde fått seg en ny søt valp.
Mandag var bursdagen min (hurra!). Startet dagen med sang og gaver på senga, akkurat sånn som det alltid har vært. Deretter ble det noen timer med lesing, før vi dro til byen. Spiste bursdagslunsj hos Stian, og dro til byen igjen med mamma etter det. Vi fikk oss en liten shoppingrunde ;)
Halv 6 tok Stian og jeg toget inn til Oslo, hvor vi spiste god mat på Fridays før vi dro videre til hotellet på Gardermoen. Jeg savner Oslo!

Og nå er jeg her.. I senga mi med bøkene godt plassert foran meg. Tilbake til hverdagen.. Jaja!
Det har i hvertfall vært noen helt supre dager! Jeg har virkelig hatt det kjempebra hjemme, og er utrolig glad for at jeg fikk dratt hjem i helgen. Selvom det både er trist og rart å plutselig være tilbake her. Skulle ønske jeg kunne vært hjemme lenger..
Men nå ser jeg frem til fagseminar i Krakow om litt over 2 uker, og førjulstur til Wien om litt over 3 uker. Forhåpentligvis går tiden fort.
Nå får jeg vel lese. Har prøve klokken 7 i morgen tidlig. Moro! I tillegg har jeg enda en prøve i morgen, én på torsdag og én på fredag. En skikkelig superuke! Hehe. Gleder meg allerede til helg.

Ha en fin tirsdagskveld. <3
Klemmer fra Johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar