12.12.2010

Julebord

Heisann :)
I går var jeg på julebord. Det var arrangert av ANSA, så det var stort sett norske studenter, men også noen slovakise, tyske osv.
Bordplasseringen var tilfeldig, og ved siden av meg fikk jeg en skybert. Det kom ingen på den ene siden, visst.
Men julebordet var i hvertfall veldig koselig. Det var en lang middag med kjempegod mat, og forskjellige underholdningsinnslag underveis. Mye morsomt og fint!
Vet egentlig ikke helt hva mer jeg skal fortelle om det. Jeg tok ingen bilder, men får kanskje noe etterhvert jeg kan vise.
Kvelden var i hvertfall kjempekoselig :)

I dag er det tredje søndag i advent. Fy søren, tiden går jo egentlig fort!
Det er rart, men det er alltid sånn at må én måte skulle jeg hatt mye mer tid, men på en annen måte kan ikke julen komme fort nok!
Det er jo mye jeg skal lære meg på skolen før jeg kan ta juleferie med god samvittighet, og sånn sett skulle jeg gjerne hatt litt mer tid. Men jeg gleder meg jo så mye til å komme hjem til julen samtidig, og skulle helst ønske hjemreisen var i dag! Men da hadde jeg jo ikke klart noen eksamen først, og det er jo en fordel å være ferdig med én av dem før jeg drar hjem. Spent på om jeg får det til! Det er jo på en måte ikke lagt opp til at man skal ha noen eksamen før jul.
Men det er verdt et forsøk hvertfall:) Og etterpå kommer Torill hit for å gjennomgå litt embryologi sammen med meg. Har hatt en embryologi helg, nemlig. Planen var å være ferdig med den delen av eksamensforberedelsene før denne helgen var over, men lurer på om det var litt for optimistisk :p
Vi skal i hvertfall kose oss med grøt og julegrøt sammen med lesingen i dag, så det blir nok bra :)

Ha en kjempefin tredje søndag i advent :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar