15.12.2010

Siste innspurt

ja, nå sitter jeg her og unnagjør siste innspurt dette semesteret.
Innmari rart å tenke på, egentlig. Dette semesteret har vært så langt, men samtidig så kort. Det er så mye som har skjedd, hele tiden. Vi regnet på det, og siden i sommer har vi hatt noe sånt som 50 prøver tilsammen. Er ikke det ganske mye? Føles hvertfall sånn, hehe.
Men nå er det jo som sagt siste innspurt. Leser som en helt (prøver hvertfall) til histologieksamen jeg skal ha på mandag. Det er greit å gå på ekstrabatteriene mine nå, når jeg vet det ikke er så lenge igjen. Om bare en uke er jeg hjemme faktisk.
Veldig mange drar hjem allerde i morgen eller på fredag. Heldige! Jeg er litt misunnelig, men samtidig er det jo verdt å være noen dager ekstra hvis det betyr at jeg har én eksamen mindre å tenke på etter jul.

På søndag var Torill her. Vi gjennomgikk embryologidelen sammen. Og spiste grøt:
Kjøpte nye serviettholdere i Wien. Man kan skrive det man vil på de med kritt. Søte, sant?

Tok også noen få bilder på vei til skoen i dag. Det er egentlig ganske fint ute nå med all snøen og solen. Bildene er tatt med mobilen, da, så det er kanskje ikke så god kvalitet.


Ha en fin onsdag. <3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar