06.10.2011

Helg!

Ja, nå har jeg helg. Har blitt to korte uker nå med all denne reisingen. Det kan jeg like!
Etter en kort skoledag (som virket veldig lang), var planen å dra rett hjem for å ta en liten lur. Har vært veldig trøtt i dag. Men istedenfor begynte jeg å rydde, og holder forsåvidt på med det enda, 3 og en halv time senere. Men snart skal jeg pakke meg inn i nyvasket sengetøy og sove litt før jeg tar fatt på resten av dagen og kvelden. Skal jo stå opp tidlig i morgen for å dra til flyplassen! :D

Ellers har denne uken bare flydd avgårde. Startet mandagen med to veldig spesielle obduksjoner. Det var en opplevelse som jeg kommer til å huske lenge.. Trenger vel ikke å si så mye mer enn at det var en ganske spesiell stemning blant studentene på obduksjonsrommet.


I går hadde vi en kjempekoselig middag hos Torill og Kine. Det ble taco først, og supergode crepes etterpå. Det var gruppa vår på skolen som var der + 6  erasmusstudenter på utveksling fra Frankrike, Spania og Italia. Skikkelig internasjonal aften, altså. Og veldig, veldig hyggelig.

Føler egentlig ikke at jeg har vært hjemme hele uka. Har gjort noe og vært et sted hver dag, tror jeg. Men det er bra, for da går tiden fort til helg. Og helg betyr Bergen. Og Bergen betyr Stian.
Jeg er ferdig pakket og klar, og nå gjenstår det bare å støvsuge før jeg er helt fiks ferdig til avgang.
Jeg gleder meg sååå.

Ha en fin kveld dere og. Og helg, hvis jeg ikke skriver noe her før det :)

Det er så kjedelig med bare tekst i innleggene, så jeg slenger med enda et bilde fra Frankrike.


Sånn. Snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar