10.10.2011

Kjærestehelg!

Jeg har kosa meg sååå i helga. En perfekt helg med den beste.
Ble tatt i mot med god mat, filmer og en supergod Oriokake på fredag. Hadde en kjempekoselig fredagskveld!
På lørdag var det sol og fint vær, så vi tok en tur ut.  
Bergen er ekstra fint når sola skinner

Vi dro faktisk på akvariet. Jeg har aldri vært der før, så det var morsomt. Så blant annet disse skjønne pingvinene.
Pingviner er morsomme dyr. Tror det må bli mitt nye favorittdyr. hehe.
Så også denne ikke fullt så søte fisken...


... og flere skumle slanger. Fikk se dem bli matet, og må si det er en spesiell måte de spiser rottene på...





 Vi så også på selshow! Kjempegøy!
Ikke akkurat et lite dyr...
"Instruktøren" viste bilde av den røde bøyen, og da forsto selen at det var den han skulle hoppe opp til!
Han spilte fotball, og. Med Brannsangen i bakgrunn, selvfølgelig..
Ettershowet gikk vi inn for å se på flere fisker. Mange fine :)



... og sola skinte fortsatt. Herlig herlig!


Resten av helgen gikk med til kino, film, kos og nytelse av å ha en helg sammen.
Gleder meg allerede masse til neste gang. Skulle gjerne vært lenger. En kort helg går så altfor fort..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar