13.10.2011

Torsdag

Hei!
Håper alle har hatt en fin dag.
For min del har den vært veldig avslappende og fin. Startet med en god forelesning i kirurgi, etterfulgt av en prøve i mikrobiologi. Ganske rart egentlig, hvordan det faget blir så uviktiggjort av læreren. Faget er viktig, men hun gjør det så tullete, på en måte. Sånn som i dag. Alle hjelpemidler er tillatt (bøker, forelesningsnotater, data osv), og i tillegg legger hun nesten opp til at vi skal hjelpe hverandre med svarene når hun går ut av rommet under prøven. Så ja. Jeg tror det gikk fint ;) hehe.
Etter skolen har jeg gjort null og niks. Eller, altså. Jeg har det. Men ikke noe viktig. Jeg har tatt sol (viktig før cocktail party i morgen), hentet bøkene mine på posten, sett på frustrerte fruer, handlet, sett hotell cæsar (dagens høydepunkt), og tilslutt nå vært hos Kine og Torill for å se på Dag. Heldiggrisene har norsk tv. Jeg er misunnelig.
Ellers har jeg funnet ut at jeg har fri 5 dager i slutten av oktober/starten av november. Gjett hvor turen går? Hjem :D Da får jeg vært hjemme og feiret bursdagen min og. Og sett alle mine kjære. Gleder meg så masse! Og det er bare 2 uker til. Liker egentlig å bestille turer kort tid i forveien, for da blir ikke ventetiden så lang.
Men nå er det natta her hos meg.
Så god natt.
Og forresten. Jeg har fått en del spørsmål i det siste både på mail og kommentarer om studiet. Vet ikke om alle som lurte på noe allerede har fått svar, men uansett er det bare å stille spørsmål her hvis dere har noen :) Så skal jeg prøve å hjelpe.
Jepp. Natta igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar