26.11.2011

Bilder fra Frankrike

Tok noen veldig få bilder i Frankrike forrige helg. Var egentlig altfor dårlig til å ta kameraet med rundt. Men her er noen jeg tok, hvertfall!




Deilig å kunne spise frokost ute i sola midt i November!





Vi hadde som sagt en kjempefin helg! Gleder meg allerede masse til neste gang, selvom jeg ikke vet når det blir.
Nå koser jeg meg kjempe hjemme!
I går hadde jeg en koselig kveld med Kine, i dag har jeg vært på bytur med familien og sett på Jørgen spille håndballkamp, og nå skal jeg gjøre meg klar for en god middag ute. Utrolig godt å være hjemme!
Og i morgen er det tilogmed første advent. Da begynner jula ordentlig for meg og! Det blir koselig. Er heldigvis ferdig med alle julegaver. Kjøpte faktisk siste i dag.
Men nå må jeg forte meg litt.
Ha en fortsatt fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar