28.11.2011

Hjemme er så bra

.. at jeg valgte å bli en ekstra dag. Men nå er jeg på vei tilbake til Slovakia. Sitter på torp og leser litt før flyet går.
I helgen har jeg kost meg så innmari mye! Og i går var det første søndag i advent tilogmed. Jippi! Endelig tid for julegodt og kos. Det er alltid så mye hyggeligere å starte opp med pepperkaker, julebrus, marsipan osv, når jeg ikke har gått og småspist det siden det kom i butikkene midt i oktober. Det smaker såå mye bedre da! Noe av det første jeg gjorde søndag morgen var å gå på julegodtebordet for å hente meg noe.


Stas!
Ellers har jeg selvfølgelig gjort mye annet i helgen enn å spise julegodteri. Men det kan jeg fortelle mer om senere. For nå setter jeg i gang med litt lesing her før flyplassen blir full av mennesker. Det er en behagelig stillhet nå. Når jeg kom var jeg nesten alene.
Håper dere og har hatt en fin første søndag i advent.
Gleder meg til ordentlig jul når jeg kommer hjem igjen om ca 3 uker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar