06.11.2011

En lang dag

Denne dagen har gått så saaakte. Det skulle ikke vært mulig.
Stod opp tidlig, og har lest så og si hele dagen. Så det er kanskje ikke så rart at tiden ikke går superfort, men sååå sakte da?
Øynene mine svir og glir snart igjen av trøtthet. Vil aller helst bare legge meg nå og sove til i morgen, men det er vel litt for tidlig, eller hva?
Lurer på hvor mange ganger jeg har sett på klokken i dag og tenkt: ikke mer? Kan ikke huske sist jeg hadde en sånn dag. Men det er nok fordi jeg er litt "bortskjemt" med at tiden går så fort ellers.
Har i hvertfall fått gjort mye, da. Og fortsatt er det noen timer igjen til jeg kan gå å legge meg, så resultatet av denne lange lesedagen blir nok bra tilslutt :)




Ellers har jeg ikke så mye annet å fortelle i dag. Selvfølgelig, siden jeg bare har lest og sett på klokken.
Men vi snakkes i morgen :)
Send gjerne noen gode tanker til meg når jeg skal ha fremføringen min. Jeg gruer meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar