07.11.2011

Glad!

God kveld!
Fremføringen min gikk fint i dag. Heldigvis! Utrolig deilig å være ferdig med den, og vite at hvis det blir en neste gang trenger jeg ikke å være bekymret for at mitt navn skal bli trekt. Var selvfølgelig ikke så skummelt som jeg hadde forestilt meg. Sånn er det vel alltid? Det gikk i hvertfall fint, og jeg har lært mye om kreft i helgen. Det viser seg faktisk også at det vi har lært om kreft i forelesning og practical i dag blir pensum på prøven også. Så da var det ikke helt bortkastet tid allikevel!
Har også fått igjen resultatet på prøven jeg hadde på fredag, og det gikk kjempebra! Jeg er veldig fornøyd. Håper denne gode tiden jeg er inne i akkurat nå fortsetter helt til alle credits er ferdig. Da hadde jeg blitt glad! :D
Fortsatt usikkert angående den Frankriketuren som er bestilt. Håper på mer svar i morgen. Hater å ikke kunne glede meg ordentlig, men bare litt. Vil heller ikke glede meg nå, og bli positivt overrasket hvis jeg får dratt, enn å glede meg masse nå og bli kjempeskuffet hvis det ikke går.
Vet heldigvis at hvis det ikke blir Frankrike, ser jeg uansett Stian. I 10 hele dager. Eller 9 hvis det ikke blir Frankrike. Noen supre dager blir det uansett :) Så det kan jeg glede meg til!
Nå sitter jeg og leser indremedisin. Tror vi skal ha creditprøve i morgen, nemlig. Ja, for hvis dere har lest bloggen min en stund vet dere vel nå at beskjeder og organisering er noe de er utrolig dårlige på her nede. Planen var nemlig å ha prøve denne uken, men den har plutselig blitt flyttet til neste uke. Det vil si at min gruppe får prøve i indremedisin og patologi på samme dag (tirsdag). Ganske uaktuelt, egentlig! Så jeg håper veldig på at de har skjønt at vi vil bytte tilbake til denne uken. Og at jeg klarer den i morgen da, selvfølgelig.
Nå får jeg kikke over en siste gang og gå og legge meg :)
Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar