23.02.2012

På wien flyplass

Sitter på flyplassen og trykker i meg mat, frukt og eplejuice før flyet går. Liker så godt å sitte på flyplasser. Sitter bare og ser på mennesker og lager meg mine egne historier om hvor og hva de skal. Det er så mange forskjellige mennesker samlet på ett sted!
Taxituren gikk fint, og jeg krysser fingrene for at flyturen går like fint. Jeg er ikke redd for å fly i det hele tatt, men når jeg er så tett i systemet som jeg er i dag, blir jeg nervøs for vonde bihuler. Men det går som regel helt fint, og jeg satser på at det gjør det i dag og :)
I Frankrike meldes det om 19 grader og sol i ettermiddag. så det blir fint å komme ned dit uansett. Skal bli perfekt med en ordentig avslappende helg!
Vi snakkes derfra, da, dere :) Ha en fin torsdag så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar